Drużynnicy

ALDIS Funkcje: Jarl, Prezes Stowarzyszenia, Żerca, Rzemieślnik Założycielka i główna opiekunka "Naszego Średniowiecza" oraz Isfjord Hirdu. Człowiek wielu umiejętności i funkcji. Zajmuje się historycznym szyciem, tkaniem, farbowaniem i naalbindingiem. Dodatkowo gotuje, śpiewa i jest głównym Żercą. Robi tutoriale, eksperymentuje oraz prowadzi lekcje żywej historii dla dzieci i młodzieży.

FRIGG Funkcje: Członek Zarządu Stowarzyszenia, Rzemieślnik Wiadomo, że gdzie Aldis tam i Frigg (i odwrotnie)! Jest ona niezastąpioną skarbnicą wiedzy, którą ciągle poszerza. Zajmuje się historycznym szyciem, tkaniem, farbowaniem. Gotuje i śpiewa. Jej motto jest proste: "Wełna jest spoko".

UD Funkcje: Członek Zarządu Stowarzyszenia, Rzemieślnik, Człowiek od papierkowej roboty Kiedy jest coś do zrobienia pojawia się Ud i wiadomo, że będzie to zrobione. Człowiek od zadań specjalnych. Nie ma dale niej rzeczy niemożliwych. Do perfekcji opanowała sztukę naalbindingu. Dodatkowo szyje, śpiewa, gotuje i chętnie bierze udział we wszelkich eksperymentach. Człowiek od "papierkowej roboty"

KOLBEN Funkcje: Skarbnik, Wojownik Jeśli potrzebujesz pomocy jest praktycznie pewne, że udzieli Ci jej Kolben. Człowiek pomocna dłoń. Mistrz historycznego tetrisa (potrafi upchnąć obóz w jeden samochód). Walczy, śpiewa, pomaga w kuchni oraz obozie.

KNUT Funkcje: Hersir, Rzemieślnik Człowiek wielu talentów. Walczy, śpiewa, strzela z łuku, próbuje swoich sił w kuźni i stale poszerza swoją wiedzę. Zawsze chętny do pomocy, eksperymetów i wypraw oraz długich dysput na temat historii, znalezisk i rekonstrukcji.

SKADI Funkcje: Rzemieślnik Co tam miecze i topory kiedy na polu bitwy pojawia się Skadi ze swoim ciętym językiem. Nie ma bardziej wygadanej i pewnej siebie osoby od niej. Gotuje, śpiewa, szyje, naalbindinguje. Stale poszerza swoją wiedzę, którą bardzo chętnie się dzieli.

ORM Funkcje: Wojownik, Łucznik Chodząca oaza spokoju. Nie ma rzeczy, które wyprowadziłaby go z równowagi. Wpiera Drużynę mądrością wieków. Walczy, strzela z łuku, chętnie podejmuje się wszelakich eksperymentów historycznych. Niezastąpiony kompan wieczornych rozmów przy ognisku.

SVEN Funkcje: Drużynnik Sven jest najbardziej stałym elementem Drużyny i obozu. Jeśli zawędrujesz pod naszą wiatę to Sven na pewno będzie na posterunku. Drużynowy żartowniś i człowiek od pilnowania namiotów i całego dobytku.

FREYDHIS Funkcje: Drużynnik Drużynowy chaos, a jednocześnie dobry duch nawiedzający nasz obóz. Zawsze uśmiechnięta i pomocna. Śpiewa, tańczy i interesuje się obrzędowością. Lubi i zna się na ziołach co wprawia drużynę stress za każdym razem kiedy w jej rękach pojawia się jakieś zielsko.

BJORN Funkcje: Drużynnik Czasami w naszym życiu pojawiają się takie osoby, które od pierwszych trzech zdań są "nasze". Bjorn jest zdecydowanie taką osobą. Kiedy tylko się pojawił cała Drużyna wiedziała, że nigdy już nie wypuścimy go z naszych szponów. Niezastąpiony komentator bitew i wieczornych dysput. Śpiewa, ogarnia po mistrzowsku obóz i zawsze znajdzie czas, by wesprzeć przyjaciela.