ALDIS
Funkcje: Jarl, Prezes Stowarzyszenia, Żerca, Rzemieślnik

Założycielka i główna opiekunka "Naszego Średniowiecza" oraz Isfjord Hirdu. Człowiek wielu umiejętności i funkcji. Zajmuje się historycznym szyciem, tkaniem, farbowaniem i naalbindingiem. Dodatkowo gotuje, śpiewa i jest głównym Żercą. Robi tutoriale, eksperymentuje oraz prowadzi lekcje żywej historii dla dzieci i młodzieży.
FRIGG
Funkcje: Członek Zarządu Stowarzyszenia, Rzemieślnik

Wiadomo, że gdzie Aldis tam i Frigg 
(i odwrotnie)! Jest ona niezastąpioną skarbnicą wiedzy, którą ciągle poszerza. Zajmuje się historycznym szyciem, tkaniem, farbowaniem. Gotuje i śpiewa. Jej motto jest proste: "Wełna jest spoko". 
UD
Funkcje: Członek Zarządu Stowarzyszenia, Rzemieślnik, Człowiek od papierkowej roboty

Kiedy jest coś do zrobienia pojawia się Ud i wiadomo, że będzie to zrobione. Człowiek od zadań specjalnych. Nie ma dale niej rzeczy niemożliwych. Do perfekcji opanowała sztukę naalbindingu. Dodatkowo szyje, śpiewa, gotuje i chętnie bierze udział we wszelkich eksperymentach. Człowiek od "papierkowej roboty"
KOLBEN 
Funkcje: Skarbnik, Wojownik, Hersir (dowódca wojów)

Jeśli potrzebujesz pomocy jest praktycznie pewne, że udzieli Ci jej Kolben. Człowiek pomocna dłoń. Mistrz historycznego tetrisa (potrafi upchnąć obóz w jeden samochód). Walczy, śpiewa, pomaga w kuchni oraz obozie.





SKADI 
Funkcje: Rzemieślnik, łucznik

Co tam miecze i topory kiedy na polu bitwy pojawia się Skadi ze swoim ciętym językiem. Nie ma bardziej wygadanej i pewnej siebie osoby od niej. Gotuje, śpiewa, szyje, naalbindinguje. Stale poszerza swoją wiedzę, którą bardzo chętnie się dzieli.
ORM
Funkcje: Wojownik, Dowódca Łuczników

Chodząca oaza spokoju. Nie ma rzeczy, które wyprowadziłaby go z równowagi. Wpiera Drużynę mądrością wieków. Walczy, strzela z łuku, chętnie podejmuje się wszelakich eksperymentów historycznych.
Niezastąpiony kompan wieczornych rozmów przy ognisku.

SVEN
Funkcje:
Drużynnik, Naczelny Pilnowacz Obozu

Jeżeli jest jakaś stała rzecz na świecie to jest to obecność Svena pod wiatą. Jeśli do nas zawędrujecie to jest prawie pewne, że Sven będzie na posterunku. Drużynowa dusza towarzystwa i naczelny żartowniś Isfjord Hirdu. Jego suchary zapisały się już na zawsze na kartach historii drużyny.

BJORN
Funkcje:
Drużynnik, łucznik

Czasami w naszym życiu pojawiają się takie osoby, które od pierwszych trzech zdań są "nasze". Bjorn jest zdecydowanie taką osobą. Kiedy tylko się pojawił cała Drużyna wiedziała, że nigdy już nie wypuścimy go z naszych szponów.
Niezastąpiony komentator bitew i wieczornych dysput. Śpiewa, ogarnia po mistrzowsku obóz i zawsze znajdzie czas, by wesprzeć przyjaciela.


SOLVAR
Funkcje: Drużynnik

Człowiek, który jest z nami „od zawsze” ale dopiero po groźbach ze strony drużyny zdecydował się oficjalnie dołączyć do rodziny Isfjord Hirdu. Człowiek orkiestra: śpiewa, gotuje, prowadzi warsztaty i gry, wozi drużynowy szpej oraz ogarnia obóz. Nie ma dla niego rzeczy nie do zrobienia.

Plotki mówią, że planuje zostać Drużynowym Indianinem.

GUNNAR
Funkcje:
Drużynnik

Drużynowy dobry duch. Zawsze pomoże, wesprze radą, rozmową i piwkiem. Nie ma dla niego rzeczy nie do zrobienia. Jako drugi najstarszy członek drużyny emanuje spokojem i opanowaniem. Prywatnie ojciec Runy co wykształciło w nim niekończące się pokłady cierpliwości i wyrozumiałości.

HILD
Funkcje:
Drużynnik, łucznik, rzemieślnik

Kobieta, która nie potrafi siedzieć. Nigdy. Wszędzie jej pełno, wszystkim pomaga i ciężko za nią nadążyć. Zaraża dobrym nastrojem. Strzela z łuku, śpiewa i przepięknie szyje. Ma olbrzymią wiedzę z zakresu źródeł ogólnych i sylwetki, którą buduje.

YRSA
Funkcje:
Drużynnik, wojownik

Człowiek, którego rozpiera energia i który nigdy nie śpi. Zawsze na posterunku gotowa do pracy i zadań specjalnych. Nic nie stanowi dla niej problemu. Człowiek od kontentu drużynowego. Walczy, śpiewa i jest niewyczerpaną skarbnicą anegdot.